بهترین سایت های خرید و فروش خودرو
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با پیشرفت تکنولوژی و راحتی روزافزون تحویل درب منزل، این امر منجر به راه اندازی کسب و کارهای بی شماری به صورت آنلاین در زمان های اخیر شده است. خرید مواد غذایی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

البته ممکن است در خرید اینترنتی خودرو شک داشته باشید، زیرا خرید خودرو مستلزم نظارت دقیق است و ممکن است به دلیل بازار تقلب به خرید آنلاین خودرو نروید، اما روند سنتی خرید خودرو با وجود چنین مسائلی اما حتی مشتاق ترین خریداران نیز به دلیل ساعت ها جست و جو و مذاکره با فروشندگان مختلف و بررسی بودجه موجود و مسائل مختلف دیگر، این مسائل هیجان خرید خودرو را از بین می برد و در نهایت امکان خرید را ندارند. ماشینی که آنها می خواهند خریداری شده است

سایت های فروش آنلاین خودرو با ارائه اقلام مختلف برای رضایت مخاطبان باعث شد که دیگر شکی در خرید و فروش خودرو نداشته باشیم. در خرید آنلاین شما می توانید در هر زمان و مکانی به طور کامل سایت های معتبر فروش ماشین را بررسی کنید و خودروی دلخواه خودتان را با توجه به قوانین فروش هر سایت خریداری کنید. در صورتی که قصد طراحی سایت خرید و فروش خودرو را دارید بهتر است با شرکت های معتبر در این حوزه همکاری کنید.

همراه مکانیک

مکانیک مکانیک یکی از پلتفرم های خرید و فروش آنلاین خودرو می باشد که از سال 92 توسط تیمی متخصص در زمینه خودرو فعالیت می کند.

هدف این مجموعه ایجاد فضایی به عنوان مرجع خدمات خودرو در کشور است تا افراد بتوانند از صفر تا صد نیروی خدماتی مورد نظر خود در حوزه خودرو مانند مشاوره تخصصی خرید و فروش و سایر خدمات باکیفیت در حوزه خودرو را دریافت کنند. سریع ترین زمان انجام دادن

اگر به عنوان خریدار به این سایت مراجعه کنید، خودروهای متنوعی را مشاهده خواهید کرد، زیرا خانم مانک یکی از بزرگترین نمایشگاه های آنلاین فروش خودرو را دارد.

همچنین می توانید از کارشناسان این فروشگاه کمک بگیرید تا با توجه به نیاز خود خرید بهتری داشته باشید. برای اطمینان از سلامت فنی و بدنه خودرو نیز می توانید از خدمات کارشناس خودرو در این سایت استفاده کنید.

یکی دیگر از مزیت های خوب و ویژه این پلتفرم ابزار محاسبه قیمت خودرو است که به عنوان ابزاری برای محاسبه افت قیمت خودروهای دست دوم و دست دوم به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار گرفته است.

برای دسترسی راحت تر فیلترهای جستجوی خوبی در داخل سایت قرار داده شده است و با راه اندازی اپلیکیشن مکانیک می توانید از خدمات مختلف آن با سهولت بیشتری استفاده کنید.

بانی خودرو

بانی خودرو یکی دیگر از بهترین سایت های خرید و فروش آنلاین خودرو است. تاکنون بیش از 23000 آگهی خودرو به ویژه با هدف ایجاد فضایی ویژه برای درج آگهی های فروش خودرو همشهریان و اطلاع از آخرین شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروهای صفر خودروی معتبر ایرانی در این سایت ثبت شده است. شرکت ها پرداخت می کنند.

شما می توانید از این سایت برای به اشتراک گذاری آگهی فروش خودرو خود استفاده کنید.

همچنین می توانید با استفاده از گزینه "خودرو یاب" خودروی خود را با شرایط خاص و دلخواه پیدا کنید.

فیلترهای دیگری مانند تخمین قیمت خودرو، فضایی برای فروش لوازم یدکی و ابزارهای مختلف دیگر از دیگر مزایای جستجو در این سایت است.

همچنین می توانید از طریق این سایت ترافیک جاده ها را به صورت آنلاین بررسی کنید.

سوییچ

این شرکت متشکل از تیمی متخصص و دارای سابقه طولانی در زمینه فروش خودرو جهت تعویض و سایر خدمات خودرو فعالیت می کند و هدف آن کاهش دردسرهای خرید و فروش خودرو و ایجاد شیرینی است. تجربه برای مشتریان

شما می توانید با استفاده از فیلترهای جستجو در میان طیف وسیع خودروها، خودروی مورد نظر خود را در این وب سایت خریداری کنید.

دورهاتو

این شرکت با سابقه ای چندساله در زمینه خودرو و قطعات خودرو و بررسی نیازهای بازار ایران، از سال 97 به صورت آنلاین به هموطنان خدمات خود را ارائه می دهند.

خدمات این مجموعه شامل موارد زیر است:

فروش اختصاصی خودرو به صورت رایگان

معاوضه خودروی کارکرده و صفر

خرید اقساطی خوردو

مشاوره در خرید و فروش

ایجاد فرایند فروش فوری خودرو

کارشناسی خودرو

خرید خودروهای کارشناسی شده

و ….

همچنین این وب سایت علاوه بر خرید و فروش خودروهای سواری، در زمینه خودروهای سنگین و موتور سیکلت نیز فعالیت می کند.

کاراپ

کاراپ نیز از دیگر سایت های برتر با خدمات ویژه در زمینه خودرو است که با دسته بندی های کاملا اقتصادی و مفید در این زمینه فعالیت می کند.

در این سایت می توانید قیمت روز خودروهای نو و کارکرده داخلی و وارداتی را مشاهده کنید و همچنین از قیمت روز خودرو در کارخانه و بازار مطلع شوید.

از دیگر خدمات این مجموعه می توان به مقایسه قیمت، جستجوی پیشرفته، کارشناسی خودرو، مشاوره تلفنی و ... اشاره کرد.

همچنین می‌توانید با گزینه «با پولم چه بخرم» غذاهایی را که می‌توانید خریداری کنید، بر اساس بودجه موجود خود مشاهده کنید.





:: برچسب‌ها: سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : سه شنبه 20 دی 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی